אייקון תפריט

Creative Social

Creative Social

Mask Group 24
Mask Group 24M2

אל תאמרו

"חברה שתנהל לי את הפייסבוק",

תאמרו:

חברת קריאייטיב סושיאל.

חברת קריאייטיב סושיאל.

בואו נדמיין ביחד

דמיינו לכם מציאות: בה כל פרסום בעמוד הפייסבוק שלכם מלא בתגובות, כל סטורי שלכם מעורר פניות, כל טיקטוק ורילס מגיע לעשרות אלפי צפיות…
בלי פוסטים משעממים עם לייקים בודדים, בלי "חג שמח" בינוני..

astronaut 1

מציאות בה יש לכם משרד קריאייטיב שמכוון אתכם למה נכון ולא רק מסמן וי על ימים מוזרים בשנה, ובגדול – מוביל את האסטרטגיה ומשיג את המטרה: תדמית חזקה, ברורה ומדויקת וקהל עוקבים גדול ואדוק.

astronaut 1

רגע נרד למציאות ביחד..

רגע נרד למציאות ביחד..

אולי יש לכם שיווק בסושיאל שמכניס קצת לידים, אולי מדי פעם אתם עושים איזו הגרלה שמביאה כמה לייקים.. אבל בגדול? אתם מרגישים שאין קו אסטרטגי ברור והייתם רוצים להשיג את האסטרטגיה והבידול.
ליצור קהל עוקבים גדול ומדויק שמחובר למותג ולסיפור,
ולקדם פרסומים בסושיאל שמייצרים מעורבות.

astronaut 02
Group 477

ועכשיו - נתכנן את העבודה שלנו יחד. איך בונים מותג בסושיאל?

ועכשיו - נתכנן את העבודה שלנו יחד. איך בונים מותג בסושיאל?

אסטרטגיה

מותג מצליח זה מותג שמעביר את הסיפור שלו בדרך שנוגעת בקהל היעד ומניעה אותו לפעולה.
לפני שנתחיל בעבודת יצירת וקידום התוכן, אנחנו קודם כל ניגשים לבניית סיפור המותג.
מה הם הערכים של המותג? מי הם קהלי היעד? מה הם השירותים המדוייקים, ומה הן המטרות?
בכמה פגישות קצת חופרות, נבנה אסטרטגיה להשגת המטרות באמצעות סיפור המותג שלך.

Lets

Make

קריאייטיב

אנחנו מוצפים בפרסומות מכל עבר.
היום, הקהל בסושיאל רוצה תוכן שמעניין אותו באמת, שמחובר למגמות בעולמות הסושיאל ומעבר להן, שרלוונטי למותג ופועל על פי "קודי המוסר" של הזמן.
תם עידן ה"נצלם מישהי יפה עם מחשוף מחזיקה את המוצר ונמכור המון כאילו דה".
השילוב בין החלומות והצרכים של המותג שלך, לבין הקריאייטיב והתכנון השיווקי-אסטרטגי שלנו, יוצר גאנט תוכן מדוייק וקריאייטיבי בול באסטרטגיה.

פרפורמנס

נכון שכל העמוד הזה אנחנו כותבים על קריאייטיב אבל קריאייטיב צריך גם פרפורמנס ופרפורמנס צריך גם קריאייטיב ואולי אתם בכלל לא מבינים מה זה פרפורמנס אז תקראו בלחיצה כאן

You

A brand

אופטימיזציה

נהוג להשתמש במילה אופטימיזציה כשמדברים על פרפורמנס, אבל אופטימיזציה היא גם חידוד ושיפור של האסטרטגיה.
מפגישה לפגישה, נמשיך לבנות את הסיפור של המותג שלך, נתחדד יותר ויותר למטרות שלך ע"פ התובנות שיצופו בדרך, ולא נפסיק לשאוף למעלה.

ניתן לקריאייטיב לדבר

רוצים לעלות ברמה עם המותג שלכם?

בואו נדבר!