להפוך מעוד עסק שמשווק ברשתות החברתיות, למותג.

שלב 1: אסטרטגיה.

מותג מצליח זה מותג שמספר סיפור.
לפני שמתחילים בעבודת יצירת וקידום התוכן, אנחנו קודם כל ניגשים להכרת סיפור המותג.
מה הם הערכים שלנו? מי הם קהלי היעד? מה הם השירותים המדוייקים, ומה הן המטרות?
ביחד, אנו בונים אסטרטגיה להשגת המטרות באמצעות סיפור המותג שלך.
בסיום העבודה האסטרגטית – כל אחד מאנשי התוכן באורה קריאייטיב מכיר את המותג שלך בצורה מצויינת, כמו כל אחד מהעובדים בארגון שלך.

שלב 2: תוכן.

אנחנו מוצפים בפרסומות מכל עבר.
היום, הקהל בסושיאל רוצה תוכן אותנטי וכנה, תוכן שמעניין אותו באמת, שמחובר למה שקורה בעולמות הסושיאל, שתמיד רלוונטי ופועל על פי "קודי המוסר" של הפלטפורמות.

השילוב בין החלומות והצרכים של המותג שלך, לבין הקריאייטיב והתכנון השיווקי-אסטרטגי שלנו, יוצר גאנט תוכן מדוייק בול באסטרטגיה.

שלב 3: PPC.

אז תוכן מעניין יש לנו.
אבל איך ממירים את הגולשים ללקוחות?
עם השילוב המנצח של קריאייטיב חכם ו-PPC מתוחכם.
אנשי ה-PPC באורה קריאייטיב שולטים ביד רמה בכל פלטפורמות הקידום הממומן שקיימות כיום בדיגיטל.
יחד אנו בונים מערך קמפיינים מדוייק למותג.
מדידת המרות נכונה, הקמת קמפיינים עם יעדים מגוונים, אופטימיזציה שוטפת וניהול תקציבים נכון וחכם.
כל אלו ישפרו את ה-ROI ויבטיחו עליית רווחים מתמדת.

שלב 4: אופטימיזציה.

באורה קריאייטיב אנחנו רצים למרחקים ארוכים.
מחודש לחודש – אנו מכירים טוב יותר, מתקשרים טוב יותר, מגיעים למסקנות נכונות יותר, משפרים את התוצאות ומתאימים את המטרות בהתאם לשינויים הבלתי פוסקים בשוק.

למה אורה קריאייטיב?

בגלל התקשורת – אנשי מקצוע במחלקת ניהול הלקוח שלנו ילוו אתכם יד ביד לכל אורך העבודה המשותפת. יכירו את המותג שלכם על בוריו ויהוו ייצוג מדוייק שלכם בתוך סוכנות הפרסום על מנת שנגיע יחד לתוצאות המדוייקות לכם ביותר.


בגלל אנשי הקריאייטיב – קופירייטרים ואנשי עיצוב עם נסיון רב בתחום, בדגש על עבודה בדיגיטל, ייצרו לכם את התוכן ברמה הגבוהה ביותר.

בגלל האנרגיה – בסופו של דבר, כולנו חבר'ה צעירים שחיים את הרשתות החברתיות, מלאי אנרגיה ורצון לעשייה ולהצלחה.

טעימה מעבודות קריאייטיב לסושיאל

שיווק בסושיאל

כל מה שצריך לדעת

אז מה צריך לדעת לפני שמתחילים שיווק ברשתות החברתיות? כתבנו לכם פה את הנקודות החשובות:

מה המטרה העיקרית שלך בשיווק במדיה החברתית? האם להגביר מודעות לעסק בסביבה שלך? האם להפנות למכירות באתר? יצירת קהילה? חשוב להגדיר מטרות מראש אשר יעזרו בעתיד לנתח את תוצאות הפרסום.

האם העסק שלך ממותג? מיתוג הוא דבר הכרחי וחשוב בפרסום העסק בכל המדיות. מיתוג אחיד ומקצועי נשמר בזכרון הלקוחות שלך והעסק שלך נראה אמין ומקצועי יותר. כחלק מתהליך השיווק במדיה החברתית יש להתייצב על קו המיתוג של העסק. אנו מציעים גם שירותי מיתוג כחלק משירותי השיווק שלנו.

מה התקציב החודשי שהעסק יכול להשקיע? האם הוא ריאלי ביחס לציפיות?

חשוב לדעת כי בתחום השיווק הדיגיטלי ישנם ספקי שירותים רבים מקצועיים יותר ומקצועיים פחות. חשוב לבדוק טוב לפני סגירת העסקה ולא להתפתות למחיר הנמוך. זול עולה ביוקר.

המיתוג והשיווק ברשתות החברתיות נעשים בתהליך שדורש זמן. האם העסק מוכן להשקיע לזמן ארוך?

חולמים על עבודה עם שותפים איכותיים?