במקום שתעשו פעולות בצורה ידנית, סיזיפית ומתישה, אוטומציה מאפשרת לנו לתכנן ולהשתמש בתהליכים וכלים אוטומטיים כדי לחסוך זמן, להעלות את רמת התפוקה, להפחית טעויות ולחסוך בעלויות מיותרות.
לייצר תקשורת בין תוכנות, אפליקציות ומקורות מידע שונים ובכך לחסוך בזמן ועלויות מיותרות.
איפה זה פוגש אתכם?
זה פוגש אתכם ביום-יום בלי ששמתם לב בכלל:
לדוגמא: שליחת מייל או הודעת וואצאפ ללקוח לאחר רכישה עם הצעת מכר או הטבה.
לדוגמא: כאשר לקוח משאיר פרטים בפייסבוק, אינסטגרם או טיקטוק, פרטי הלקוח יכולים להישלח באופן ישיר למערכת הCRM- שלכם ולחסוך את הצורך להקים אותו ידנית.
אז איך אנחנו יכולים לעזור לכם לייעל את העבודה, לחסוך זמן
וכסף בשימוש באוטומציות והתממשקויות?
אתם תספרו לנו על תהליכי העבודה שלכם, הפלטפורמות השונות והמערכות איתן אתם עובדים בשוטף. אנחנו נסרוק את התהליכים ונמצא היכן אפשר לשלב אוטומציות והתממשקויות שיקלו ויזרזו את התהליכים. נציע לכם את האפשרויות השונות, בהדרגה כמובן ולא ע"י שינויים קיצוניים כמו "תחליפו תוכנה, תבנו אתר חדש ותפטרו את השרת".
אנו מאמינים שהכל אפשרי – זה תלוי רק בעלות מול תועלת ואנחנו נעזור לכם להגיע לנוסחה המושלמת שתקדם את העסק שלכם לשלב הבא.
Case study Case study Case study
דוגמאות לעבודות שלנו בתחום:
חברת זכות ויוזמה - חברה לזכויות רפואיות
דרישת הלקוח:
דרך מעניינת וקריאייטיבית להגדיל את כמות הלידים.
פתרון:
אפיון ופיתוח "מחשבוני פיצוי" המדרבנים את הליד להשאיר פרטים ולקבל מידע על הפיצוי המגיע לו לפי הנתונים שהזין.
בעיה:
בזבוז זמן עבודה בהעברת מידע על הלידים מהמייל למערכות ה-CRM.
פתרון:
התממשקות כלל מחוללי הלידים, הטפסים והמחשבונים באתר ישירות למערכות ה-CRM השונות. המערכות השונות ששולבו יחדיו: WordPress, Facebook, Google, Tepez, Zapier, Make, CallMarker, Powerlink.
Case study Case study Case study
תיירות קיבוץ אילות
דרישת הלקוח:
שליחת לידים מפייסבוק למערכת ה-CRM
פתרון:
התממשקות ישירות למערכת ה-CRM. המערכות השונות ששולבו יחדיו: Facebook, Make, Powerlink