לייצר הפקות וידיאו למותג זה מהמם וזה חשוב.
אבל, כשמותג צריך ורוצה RTB חזק (לייצר תחושה שהמותג דובר אמת, ויש לו הרבה לקוחות אמיתיים ומרוצים) – תוכן משפיענים ו-UGC עובד מעולה גם בקמפיינים של רכש מדיה וגם כקמפיינים של משפיענים.
אם אתם מותג שמוכר בפריסה ארצית, רוב הסיכוי שתוכן משפיענים ו-UGC יספק לכם מקפצה משמעותית.
איך עושים את זה?
מתחילים מאסטרטגיה – מי קהל היעד? איזה תוכן הוא צורך? אילו סוגי משפיענים ותכנים ידברו אליו? מה התקציב? מה המטרות, ואיך נמדוד אותן?
ועוברים לקריאייטיב והפקה – מאתרים משפיענים ויוצרי תוכן UGC רלוונטיים, יוצרים הסכמים ומתחילים בעבודה.
רוצים גם אתם להיות מותג מוביל?
למה אתם מחכים? בואו נדבר!